Pembuka bicara

Nama blog ku, brofat atau brother fattah. Sesuai tak? Bagi yang muda anggaplah brother tu makna dia abang. Tapi bagi yang tua anggap la makna brother tu adik lelaki. Tetapi bagi seluruh umat Islam secara amnya, anggaplah brother tu maksudnya saudara. Blog ni dicipta waktu aku tgh keje kat net purple ( nama sebuah cyber cafe di seksyen 4 tambahan bandar baru bangi )( dgr citer ramai gak member aku yang jeles sbb aku dpt keje sini, sorry la ye sume ). Sebenarnya aku malas bukak blog baru sbb aku dah ada 3 blog dan satu website yang mmg dah tak terjaga. Tapi selepas aku baca blog amin iqbal, seorang member aku dari sekolah lama, tetiba rasa nak buat blog peribadi gak sbb blog aku yang lain tu macam merapu sikit. Ok semua, Assalamualaikum.

*Kpd amin iqbal, sorry ye sbb tak sempat nak promote address blog ko sbb dah tertekan butang publish.

1 comments:

Anonymous said...

hebat nye amin tu....hahaha